למדו איטלקית באינטרנט עם ברליץ

ברליץ מציעה מבחר אפשרויות ללימוד איטלקית באינטרנט, בקצב שלכם ובדרך המתאימה לכם. אנו מציעים לוח זמנים גמיש ואפשרויות תשלום נוחות, שילוב המאפשר לכל אחד להשתתף באחד הקורסים המקוונים שלנו באיטלקית.

במהלך הקורס, יתבצעו הערכות קבועות על מנת לוודא האם אתם בדרך הנכונה, או שכדאי לכם לפנות לתמיכה נוספת. הערכות אלה יאפשרו לכם להתקדם מהר יותר, ולייעל את תהליך הלמידה.

קורסי איטלקית אונליין

מדוע כדאי ללמוד איטלקית באינטרנט באמצעות ברליץ?

גמישות:
קורסי האיטלקית שלנו בברליץ מציעים לך גמישות מרבית, ומאפשרים לך להחליט מתי, היכן ובאיזו תדירות אתה רוצה לתרגל איטלקית באופן מקוון.

התאמה אישית:
כל אדם הוא שונה. בברליץ זיהינו זאת כבר בשלב מוקדם, ולכן כל קורסי האיטלקית שלנו נועדו לענות על הצרכים האישיים של התלמידים שלנו.

חדשנות:
מידת ההצלחה של התלמידים שלנו תלויה בשיטות הלמידה שלנו. לכן, אנו משתמשים בחידושים טכנולוגיים כדי לייעל את שיעורי האיטלקית באופן קבוע.

ניסיון:
ברליץ קיים למעלה מ-140 שנה. ניצלנו את הזמן הזה כדי להכשיר את מורי השפה שלנו בטכניקות למידה מוכחות, שאפשר להשתמש בהן ביעילות בשיעורי איטלקית.

אוניברסליות:
לימוד שפה חדשה פירושו גם לחשוב מחוץ לקופסה. לכן חשוב לנו לשלב גם הקשרים ומאפיינים תרבותיים במהלך למידת השפה.

שאלות נפוצות (FAQ)

מדריכי השפה שלנו בדרך כלל מציינים את הנושאים שיידונו בכיתה. עם זאת, אתם מוזמנים להציע נושאים בעצמכם, וכך לעזור לעצב את השיעורים על פי רעיונותיכם. ברבים מהקורסים המקוונים שלנו אנו מציעים מספר נושאים, מהם תוכלו לבחור את המעניין ביותר.

אם תבחרו באחד מהקורסים הקבוצתיים שלנו, תוכלו להירשם אליו יחד.אם תבחרו באחד מהקורסים הקבוצתיים שלנו, תוכלו להירשם אליו יחד או שתוכלו ללמוד שניכם ביחד באופן כמעט פרטני.

אנו מודעים לכך שלכל אחד יש קצב למידה שונה, ולוחות זמנים שונים ללמידת שפה. לכן, מצאנו דרכים שונות להציע לתלמידים שלנו קורס שפה המתאים ביותר לקצב הלמידה שלהם.

למידע נוסף

מלא את הטופס למטה וניצור איתך קשר כדי לדון באפשרויות הלימוד שלך ולענות על כל שאלה שיש לך.